Saya

Besökt av vänner

2011-06-01 13:15:00 / 0 kommentarer ..


Ja idag har man fått några sällskap av Em Nan,fast först kom Emsan och vi satt umgås pratade lite och åt mat tesammans,och vänta på att Nan ska komma med clip som Em ska sätt upp vid hårett.
hahha han orkade ej vänta så han gick till en annan klippa nån kompis hår,sen kom Nan efter istället så umgås vi med varann meddans Em är borta.

Så senare kom Emsan och fixade clip till mitt hår och med Sällskap av Sew som man har inte träffas på skit länge det var trevlig juh,så blev det lagar mat softa umgås osv.


Senare träffade jag underbara Wan som är en riktig sant vän,som man kan alltid lita på =)så vi umgås ockå åkte lämna filmen så åkte vi runt haha medans vi skulle hitta på komma på vad man kan göra=)så han gjorde den dan var perfekt för mig faktis så idag blev en bra dag tills slut=)
tack för vore dig!
Så det blev att sitta hemma med några sällskap av Melissa Jeny Wa så blev drickande på en onsdags haha mn soft var det juh skit bra lyckas så bra tack för er som fanns när jag var nere<3


Lite snacks där

Drinkar

Min drink:P

Moiii

Me and Jenny:D

En sånt sant vän there:P

Jenny me igen

Skål:D

Ja tack för denna dag,så mycke skrattande och härlig dag blev det<3


Kommentarer

NAMN:

EMAIL:

BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback