Saya

stan med dottern min

2011-05-27 21:30:06 / 0 kommentarer ..


Idag har man varit vid stan köpa det sista för killen ska resa med dottern min på söndag,så köpte man några pressent som han ska ta med sig till kurdistan och ger till några:)
Ja idag var inget skoj att gick runt precis,men det var helt okej ändå trött blev man juh samtidigt sen och vrån hurig när man kom hem så blev äta massa mat !
Så det blev grillat kyckling sånt som är färdig lagat!
Så har min dag varit ,men senare har man vart och hämta ut posten som är från bonprix,som är ganska billig och handla faktis det kan jag rekomentera;)

Riktig fin var den:D

OCh paketet såg ut så här

JA så glad hon fick den:D
Ja så har min dag varit full upp,och imon ska hämta kläder från H M,hade visst glömt rabatt lappen hemma så är man tvungen att komma med den imon istället för och att komma fram och tebaks,men imon ska dra hämta det sen är man klar från stan med det viktiga saker iaf!
men nej nu ska kolla filmen med dottern min sen blir det sova:D
natti see ya imon då


Kommentarer

NAMN:

EMAIL:

BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback