Saya

Stan softa

2011-05-31 12:47:00 / 0 kommentarer ..


Ja hej mina läsare idag har jag vart inne vid stan igen och fixade lite räkning och handlade lite små grejer som min killens bror ska ta med till kurdistan.så blev lite istan idag med hahaha hela veckan har vart stan stan som ni ser,därför jag har vart segt och ej orkat mycke det har vart mycke med stan och gårande istan.
Men senare blev det hem och städar och fixa hemma lite.

Senare ringde en vän så blev det in till stan igen fast gick ej runt:P,men blev att dra till videomix och hyrde några filmer,så blev det softa vid filmen idag med sällskap av Raquel=)
så blev det sent denna kväll såg två filmer!
Här kommer bilder på filmer,ja dom var ganska soft faktis!


Ja alltid bra kolla skräck sen slutar med Komedy sen:P

Yes det var min dag idag see ya next timme:D


Kommentarer

NAMN:

EMAIL:

BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback