Saya

Home sweet home

2011-06-07 16:41:00 / 0 kommentarer ..


Ja idag är det värsta dag för min del är hemma ensamt med åskande väder oväder skit regn med både åska och blixstar och skit,det jobbigast var man ensamt ush och jag kommer ej överens med såna väder har aldrig gillar åskan och blix skit det var för mycke denna dan,som sagt inte min dag idag hahah man är så rädd så man bara ligger under täcker och ggömmer sig:D
som tur man har mobil så man kunde lyssna musiken under den dan haha så man hade så hög så man hör inte så mycke iaf åskande och skit ushhh fyyy.ne men såna väder behövde man verkligen sällskap,men så hade jag juh ingen:(ja bara musiken och telefon så kunde man inte gör annat en det var tvungen stänga av alltind så inte det slår till inne hahah:Pså idag bara hemma trist dag tråkig jobbiga dag:/

Här kommer några bilder bara på maten och mig sj:P

Leker med webacam lite innan var det väl haha

Maten namplik pla-la och geng nor-mai

Så var det min dag slut=)


Kommentarer

NAMN:

EMAIL:

BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback