Saya

Sålde kläder mm

2011-05-25 15:28:16 / 0 kommentarer ..


Ja idag kom Matilda och kollade upp några kläder som jag hade tänkt och lägga ut och säljer den,men hon kom och såg och köpte några av dom,så idag har man tjärnar in riktig summa på pengar alltså riktig niceee:D
att tjärna pengar på det här viset är riktig skönt jobb alltså hahah!
Så idag har vart hemma och tjärnade pengar!
Helt soft så man är riktig happyyyyy:)
Ja skulle in till stan,men fansen jag var för för trött för första gången jag vaknar så tidigt,därför blev man seg och orkade inte dra in till stan:/så nu blir det bara softa ta det lugn och killen är juh ledig idag med:P,så kanske blir det lite mys mys ikväll då hahaha:D
och får ser kanske blir middag hos hans bror idag,och fick även sms från han att han har klarat skolan.
Ja tack vore mig med väl hhahah:Pnej men bra för han så slipper han tänka på att klara aldrig osv iaf glad för han skull:P
Men yes see ya next timme

Me med clip on:)

Me idag:D


Kommentarer

NAMN:

EMAIL:

BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?
Trackback